martes, 13 de enero de 2009

ENTREVISTA 1: PERE PANISELLO PRESIDENT DELS 7C

Bona tarde simpatitzants del GR BAR, socis i visitants del blog, pos ja tenim aqui la primera entrevista de l'entitat, com ja ben sabeu i vam enunciar anteriorment, obrim una nova secció d'entrevistes on parlarem de gent del poble, i aqui tenim el primer, Pere Panisello, president dels 7C.




Pere Panisello Tafalla, nascut a Jesús el 12 de maig del 78. En Pere es llicenciat en Biologia i doctorat en Bioquímica, va estudiar a la UB. En l'actualitat vui en parella en la sra Ivana Canalda i treballa a l'empresa Probodels SL.
Actualment Pere és el president de l'assossiació sociocultural 7 Cervells (7C) de Jesús, assossiació que organitza moltes coses entre altres, els esplais d'estiu i de nadal, correfocs etc etc.
També comentar que participa al programa de radio tortosa 103.3 de la fm, la Pèrgola on apart de comentar temes amb els altres companys locutors, es el cap de la secció d'esports.
I ja per últim destacar que també es particip del grup d'esportistes del poble, el GR 7 (grup running).




1. QUE PENSES DEL GR BAR?

RESPOSTA: penso que es una entitat... "friki" però estic content perquè ens acompanyarà a les carreres i esta calant al poble encara que te un objectiu totalment diferent al nostre (GR 7).

2. QUE POT APORTAR AL POBLE AQUESTA NOVA "ENTITAT"?

RESPOSTA: no se si pot aportar molta cosa, la gent es la mateixa que hi ha al poble però pot aportar una mica de colorido i activitats i algo diferent al poble.

3. LI VEUS FUTUR?

RESPOSTA: si, perquè vos coneixeu de fa temps i que tot aneu en un mateix objectiu, per la qual cosa li auguro un llarg i bon futur.

4. QUE SE SENT AL SER PRESIDENT DELS 7C?

RESPOSTA: es un gran orgull i un gran honor (pareixes lo rei collons jaja), estic molt content que m'hagin acceptat i estic motivat i tinc molt de compromis i en ganes de fer bé les coses.

5. ES UNA RESPONSABILITAT SER FILL DE L'ALCALDE?

RESPOSTA: ara ja no, fa 20 anys que soc fill de l'alcalde i ho tinc assumit. Intento ser jo mateix tot i que a vegades meu miro una miqueta el que faig perquè després la gent te senyala.

6. EL TEU COLOR FAVORIT?

RESPOSTA: el blau, perque es el color del cel.

7. EL NOM DE KRUSTY, PERQUÈ?

RESPOSTA: meu van traure a Barcelona quan estudiava alli, resulta que abans anava rapat i quan me creixia em surtia malament i pareixia krusty lo del simpsons, però ara vaig a Sandra Roig i meu arregla molt bé.

8. ET PLANTEJARIES MAI SER MEMBRE DEL GR BAR?

RESPOSTA: si, ho podria ser.

9. ESTAS A FAVOR DE LES BODES GAYS?

RESPOSTA: si, clar.

10. RAFA NADAL O ROGER FEDERER?

RESPOSTA: Roger Federer evidentment, perquè Nadal no me cau bé com a persona.

11. CHENOA O BISBAL?

RESPOSTA: Chenoa, però Bisbal també.

12. TENS PENSAT RENOVARTE EL COTXE? (NISSAN MICRA)

RESPOSTA: mentres aguante, aguantarem. No porta molts de km, uns 60.000 aproximadament.

13. PERQUE ET VAS DEIXAR EL FUTBOL?

RESPOSTA: per varios motius, una lesió al genoll a la meva millor època em va frenar i també estava a Barcelona i després d'este paron i esta fora de casa estudiant, me se va fer molt costa amunt tornar

14. CARN O PEIX?

RESPOTA: carn, perquè m'agrada més i no te espines.

15. QUE OPINES SOBRE LES TUERQUES QUE AGAFA FERRAN BEL LA NIT DE LA PAELLA A FESTES MAJORS DE JESÚS?

RESPOSTA: jo crec que es una persona humana i no passa res si es pren dos copes la nit de la paella aqui al poble, ja que tothom sap que es una gran festa i tothom va mamat.

16. QUE PENSES DEL TEU CUNYAT MANEL CANALDA?

RESPOSTA: estic molt content d'ell, ja mos coneixiem i tenim aficions comunes com surti de nit i anar a correr o en bicicleta, tot i que al principi me feia alguna malapassada als dinars i sopars familiars jejeje, en conclusió que estic molt content d'ell i de la família en general.

17. FARIES EL DIA DE SANT JORDI FESTIU?

RESPOSTA: si, ja me subscrit al facebook recolzant la proposta.

18. CREUS QUE ADRIÀ ESTRADA (TOMATET) POT ARRIBAR A SER EN UN FUTUR NO MOLT LLUNYÀ EL FUTUR DAVID DE LA VEGA DEL POBLE?

RESPOSTA: lo succesor de David de la Vega es fa o neix, jo crec que ningu te que substituir a ningu, cadascú es qui es i te que ser ell mateix i no la copia d'un altre, cadascú te les seves coses bones i diferents a la resta de la gent.

19. PER A TU QUI ES ARA PER ARA AL POBLE LA PERSONA MÉS EMBLEMÀTICA?

RESPOSTA: el president de la EMD de Jesús, perquè quan sa de treballar es treballa i quan sa de fer festa se'n fa.

20. SI JORDI PUJOL ES TORNES A PRESENTAR, EL VOTARIES?

RESPOSTA: possiblement si, però no hauria de tornar-si a presentar que de Fraga ja n'hi ha un.

21. A LA INTENDÈNCIA DELS 7C, ROSA GARDEN O CRISTINA BONAVILA?

RESPOSTA: em quedo en les dos perque les dos son necessaries i impressindibles per al bon funcionament dels correfocs, una persona seria insuficient per abastar-ho i les dos han demostrat la seva valia amb la tasca que realitzen.

PREGUNTA 5 ESTRELLES

22. JORDI BRULL O VICTOR FERRANDO?

RESPOSTA OBLIGADA: els dos son prou vàlids en el tema de la política, Victor fa més temps que hi està dins i Jordi ha demostrat que en menys temps en que val, el que sap fer i les ganes de treballar, encara que Victor en este sentit parla millor i li agrada més, possiblement en un principi em quedaria en Victor.

-------------------------------------------------------------

I asta aqui la nostra primera entrevista, desde aqui li agraim la col·laboració i la seva predisposició a Pere Panisello per acceptar la nostra invitació i per passar un bon rato fent la entrevista.

Anunciem que en quasi tota seguretat el pròxim personatge del poble que entrevistarem serà a Josefa Bonfill, Pepita la de la lluna per a que mos entenguessem, ja que es la nostra patrocinadora oficial i porta un Bar molt transitat a Jesús, a veure que ens conta!!!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Sincerament penso que Pere es va empendre l'entrvista molt seriosament a l'igual que natros mos astem amprenent les tasques i la pròpia entitat. Lo somni fet realitat, l'alternativa a l'esport ja existeix al poble de jesús. Per cert dan, no cap que poses pregunta i resposta, normalment se posa a la primera i dpues P de pregunta i R de resposta jajaja. Has fet una bona faena 1a dama.

Anónimo dijo...

bueno felicitats per esta magnifica entrevista i dono les gracies a pere per la teua col·laboracio en l'entitat.
el format es bo i crec que podem fer bones entrevistes pel poble per que tenim molta varietat, en tots els sentits jeje.
Visca Jesus i el GR Bar

krusty dijo...

Felicitats per no només anar de bar en bar com los Celtas Cortos!!
Encara que haurieu de buscar alguna gravadoreta o un MP3 per a enregistrar les entrevistes!! xq pobre Dan no donava abast escrivint i després al transcriure-ho ha posat lo q ha volgut!! jeje!!

Anónimo dijo...

pereee, ke vol dir ke e ficat el ke e volgut???
mentira podridaaa
esta tot tal kual
i pos esperem proxims patrocinadors x a ke mos pagen material i etc etc jejeje
ja teu e ficat al teu blog xo aki teu torno a dir, gracies per la entrada ke ens as dedicat al teu blog!!!

La Pèrgola dijo...

Ah!! Si?!??!??? tot això vaig dir jo!?!??!? jeje!!

De res x l'entrada!! s'ha de donar difusió!!